Öppen Studio Stina Suai
Den 16 december bjuder jag in dig till min smyckesstudio i Guldheden Gbg och bjuder på juligt fika. Perfekt att köpa sista minuten julklappar av mig och några fler spännande kreatörer (återkommer mer om detta) .Meddela gärna här i eventet om du är intresserad av att komma. Kram Stina❤️💗