Konstnärssamtal: Per Mårtensson
Den 7 december invigs Double Standards på Göteborgs Konsthall, en soloutställning med Malmö-baserade konstnären Per Mårtensson. Den 8 december möts Per Mårtensson och Göteborgs Konsthalls chef Mikael Nanfeldt i ett samtal. Samtalet är en vandring i utställningen med nedslag vid vissa verk.
Fri entré, välkommen!
(Bilden är från en annan utställning)