Maja Östebro
Maja har nyligen avslutat sina studier på Göteborgs Konstskola. I år är hon med i Västra Hisingens Konstrunda, och ni kan se hennes senaste målningar och skulpturer på Väderlekstorget i Biskopsgården.
Lördag och söndag kl 11-17 är ateljén öppen för allmänheten.
Välkomna!
Mer information om konstrundan kan du se här : http://konstrundanvastrahisingen.blogspot.se/