Öppet hus på Pärla!
Pärla! är Göteborgs första stora pärkonferens, under vilken pärlkreatörer från hela Sverige träffas under en helg för att umgås, skratta och framförallt pärla.
Under lördagen den 4 maj har vi öppet hus kl 10-17 för att ge dig som inte har möjlighet att komma som deltagare på Pärla! chans att komma och botanisera i de butiker som finns på plats.
För mer info, se www.parlagbg.se
Välkommen!