TAck ff6r den fina v
TAck ff6r den fina visan att bf6rja tisdagen med. Passade pe5 att lsysna pe5 Sissel ockse5 och det var ju en av mina favoritse5nger. Har den med Ann-Sofie von Otter som gf6r en ve4ldigt fin version.KramKerstin http://xvfbbjnj.com url=http://gtmhzwhb.comgtmhzwhb/urltfwquyxwi/link