Vernissage för Konstfotograf Birgitta Nilsson
Autodidakt och passionerad för fotografering upptäckte jag år 2002 att jag kunde få utlopp för skaparglädje, kreativitet samt fantasi i digitala bilder genom att omgestalta det genuina.
Jag lämnade värmländska Gräsmark för vackra Göteborg och arbetade tidigare som språklärare på Schillerska gymnasiet. Flertalet resor i Västindien har det blivit, framför allt i Kuba, och det är från dessa resor som de flesta av mina bilder kommer.
Vernissage lördag 11 oktober kl.12-16 Utställningen pågår 11-30 oktober
Se mer av min konst på Facebook-sidan; https://www.facebook.com/BirgittaNilssonKonstfotograf
Varmt välkommen, Birgitta Nilsson