Vernissage för Röhsska Konstslöjdsalong 2011
Nu är det dags för tredje upplagan av Röhsska museets Konstslöjdsalong. 36 juryutvalda konstslöjdare presenterar en mängd nyproducerade verk inom form, design, hantverk och mode. Utställningen invigs av museichef Ted Hesselbom.
Utställningen pågår till den 5 juni 2011.
På denna länk hittar du inbjudan, visa upp i entrén så gäller det som gratis inträde på vernissagedagen. http://newsletter.paloma.se/webversion/default.aspx?cid=2497&mid=92771