Atljéplats sökes till sommaren
Hej! Jag letar efter lokal lämplig för måleri som jag kan hyra i sommar. Enda kravet är att det går bra att använda oljefärg i. Delad eller egen spelar ingen roll. Billigt är bra men det mesta är av intresse. Kanske har du en ateljé som står tom nån månad i sommar pga resande eller semester? Hör av dig till Liindebergg@gmail.com!