Designstudenter söker studio/ateljé/kontor
Hejsan! Vi är ett kreativt gäng på 5-7 personer som just nu letar efter en trevlig lokal att hyra.
Vi alla studerar design på HDK och ska nu läsa vårt sista år. Men pga av Covid kan vi tyvärr inte använda all vår tid i skolan som vi hade velat.. Därför söker vi nu efter en plats att hyra där vi kan använda som ateljé/studio/kontor, och förhoppningsvis fortsätta hyra även när vi är klara med skolan. Vi arbetar med inredning, grafisk formgivning, konst och foto mm.
Vi är öppna för det mesta, men eftersom vi är studenter kan såklart inte hyran vara allt för dyr. Även fönster är ett krav då vi är i behov av dagsljus (alltså inga källarlokaler).
Super tacksamma för hjälp!
Hör gärna av dig på moaappelros@gmail.com eller slå mig en pling på 0765662250 så kan vi berätta mer! Hoppas vi hörs!