Hjälp med bränning och glasering av keramik
Hej! Jag har tre vaser (ca 40 cm höga) och en skulptur (60 cm hög) i stengodslera som jag väldigt gärna hade bränt och glaserat, men jag har tyvärr inte tillgång till någon keramikugn. Jag undrar ifall det finns någon som skulle kunna hjälpa mig med detta? Betalar såklart för all hjälp, elkostnad med mera.
Min mail är mariekristinkarlsson@hotmail.com och mitt telefonnummer är 0733294474. Ni få mer än gärna höra av er om ni har någon fråga eller prisförslag.
Vänliga hälsningar, Marie