Musiker, författare och konstnär söker rum
Hej! Jag som skriver heter Stefan Hjertquist och önskar hyra ett rum på 10-15 kvm var som helst i Göteborg, men allra helst de östra stadsdelarna. Ett rum där jag kan spela in musik i, komponera och där jag inte stör någon annan i närheten, t ex en trevlig källarlokal eller annan gemenskapslokal/kollektiv där jag kan spela under tider då andra inte är där. Skriver egentligen mest på mina manus som författare, så att ha mig i huset blir oftast en tyst upplevelse. Håller även på med konsthantverk, bl a måleri och glasgravyr. Hör av dig till, shjertqu@icloud.com eller ring gärna 0734046857, berätta vad som erbjuds så kommer jag gärna och tittar. Inte för dyrt, runt 2000/ månad känns överkomligt. Ha det bäst!! //Steffe