Önskar plats i keramikverkstad i Göteborg!
Hej där! Jag letar efter en plasts i en keramikverkstad i Göteborg där det behöver finnas möjlighet att dreja och bränna. Jag har hållit på med keramik i 4 år lite till och från och har en egen drejskiva som jag eventuellt kan ta med ifall det inte redan finns på plats! Är också även intresserad av att bara kunna ha någonstans att bränna. Tveka inte att höra av dig ifall du vet något som skulle kunna vara intressant eller om du vill veta mer om mig!
Går fint att maila mig på sandra.nor@live.com sandra.maria.nor@gmail.com