Prova-på
Jag vet det är kort varsel och ni jobbar under dagtid men….
Du är välkommen till konst- och hantverksworkshop med de unika, helt nya, avtagbara färgerna från Masking Color! Vilka är sugna på att hänga med?
Masking Color Norden bjuder in alla som är intresserad till en afterwork för att utforska ett nytt medium från Japan.
Använd din fantasi för att måla med Masking Color, (vi kommer att måla på OH-film). Vänta på att färgen ska torka och dra sedan av det nyskapade mästerverket "som en plast" för att tillämpa den på en annan yta, såsom favoritkoppen eller kanske köksfönstret, datorn, telefonen eller bilen.
Vi kommer att ha lunch medan vi väntar på att de nyskapade mästerverken torkar?
När: 10:00-14:00 måndagen den 6.e mars, (lunch ca. 11.30) Var: The Cafe and Bakery, Viktoriagatan 20 Kostnad: SEK20 kontant, och lunch ca. SEK70-. Mer om färgerna: kolla ADA Sweden http://bit.ly/2extc0G eller @maskingcolornorden Om du vill, PM mig vid ikväll den 3.e mars! kyoko.jansson@innovationpartnersab.com