skulle behöva en ateljé.
Hej jag är intresserad att hyra lokalen.
Jag är 64 år och snart pensionär
Arbetar för närvarande 2 dagar i Falkenberg (resterande dagar i Göteborg då som pensionär) och driver ett ASF företag som hjälper långtidsarbetslösa att komma ut i arbetslivet
Jag målar och skulle behöva en ateljé.
Målar idag ca 4-5 dagar/vecka, gärna i projekt form
På gång är varvsarbetare i närbild, Bohusläns fiskare. Ett projekt färdigt för att hängas som arbetsnamnet är "mina vinyler"
Är särbo och flyttar till Göteborg i sommar
Bengt Göran Johansson
Mob 0702023410
Hej jag är intresserad att hyra lokalen.
Jag är 64 år och snart pensionär
Arbetar för närvarande 2 dagar i Falkenberg (resterande dagar i Göteborg då som pensionär) och driver ett ASF företag som hjälper långtidsarbetslösa att komma ut i arbetslivet
Jag målar och skulle behöva en ateljé.
Målar idag ca 4-5 dagar/vecka, gärna i projekt form
På gång är varvsarbetare i närbild, Bohusläns fiskare. Ett projekt färdigt för att hängas som arbetsnamnet är "mina vinyler"
Är särbo och flyttar till Göteborg i sommar
Bengt Göran Johansson
Mob 0702023410
Jag målar och skulle behöva en ateljé.