Svar till Lisa & Erika: Ateljeplats i Sockerbruket
Hej Lisa och Erika!
Är intresserad av att hyra en av ateljéplatserna. Målar stora akvareller. Ni når mig på camilla.ado@hotmail.com 🙂
Hej Lisa och Erika!
Är intresserad av att hyra en av ateljéplatserna. Målar stora akvareller. Ni når mig på camilla.ado@hotmail.com 🙂