Utställningsprogrammet 2022
Välkommen på en presentation av utställningarna 2022. Vi bjuder på glögg, pepparkakor och mysig stämning. Nu går året 2021 mot sitt slut – och hos oss på Röda sten Konsthall betyder detta alltid början på något nytt. Vi vill nu presentera våra planer för dig och bjuder in till ett glögg-AW.
Vi dricker lite glögg, äter pepparkakor och lyssnar på när verksamhetschef Mia Christersdotter Norman och curator Amila Puzic introducerar det kommande årets utställningar. Mingel utlovas därtill!
Välkommen! OSA gärna senast 5 december till info@rodastenkonsthall.se eller 031–120816.