Här är MIN stad – Ett samtal om Göteborg
Ett seminarium, i Foajén på Göteborgs Stadsteater, som ingår i HBTQ-festivalen 2011. Om att lämna något gammalt. Och bli En stad för alla. Stadens resa – men också några personliga berättelser om motstånd, kamp och kärlek.
Med bl a Thomas Martinsson, kommunalråd (MP) med ansvar för HBTQ-frågor och Carina Liljesand, (FP) och ledamot i HBTQ-festivalens styrelse.
Det hela börjar kl. 18.00 och pågår till 19:30, serveringen är öppen från 17.00 Fri entré.