Representanter från reklambyrån Senioragency berättar om en mycket köpstark, kräsen och medveten målgrupp.
Möt Anna, 58 - den mest inflytelserika konsumenten någonsin: "Jag är Anna, 58 år. Det ska sägas på en gång, jag är Sveriges mest inflytelserika person. Jag har inflytande över fyra generationer. Mina barn och barnbarn. Och min make och mina föräldrar. Plus att jag influerar - och är influerad - av mina jämnåriga vänner. Det spelar ingen roll vad du säljer, du har inte råd att att inte prata med mig. Idag har jag störrre köpkraft än ungdomen, är konsumtionssugen och vill leva livet."
Senioragency håller ett seminarium om 50+kvinnornas ökande köpkraft och hur ditt företag måste kommunicera för att kunna ta del av ett ökande marknadssegment.
Senioragency är ett internationellt nätverk specialiserat på kommunikation med 50+målgrupperna.
Tid: Frukosten står framdukad från 07.30. Seminariet börjar ca kl 08.00 och pågår till senast kl 09.30 Deltagaravgift Kostnadsfritt för medlemmar. Naturligtvis är även icke-medlemmar välkomna och då är deltagaravgiften 450 kr. Frukost ingår.
Observera att anmälan är bindande men kan överlåtas till annan person inom samma företag.Uteblir anmäld deltagare faktureras 450 kr. Moms tillkommer
|