
Ljudsätt ditt varumärke!
Publicerat 2013.03.21
Ett anpassat ljudlandskap skapar en känslomässig relation mellan varumärket och dina kunder. Med hjälp av ljud omformas verksamhetens kärnvärden och budskap till just de känslor vi önskar att kunden ska uppleva. Martin Ljungdahl från Soundmark berättar om soundscaping; metoden att skapa de bakgrundsljud i butiker, restauranger, väntrum och SPA-anläggningar. Vi får också veta mer om sonic branding, det vill säga att ljudsätta varumärken genom att till exempel rikta ljud i en butik, för att öka intresset för och försäljningen av en viss vara eller varugrupp. Martin Ljungdahl, Soundmark
Anmälan via hemsida
Datum: 2013.03.21
Tid: 17:15
Plats: Göteborgs Kommunikationshus, Norra Hamngatan 40, Göteborg
Arrangör: Göteborgs Kommunikationshus
Webbsida: http://www.goteborgskommunikationshus.se/Seminarier.asp