Lunch Beat Göteborg – Next Beat
Om en vecka så blir det Lunch Beat igen! Nu träffas vi i kongresshallens foaje under Mänskliga Rättighetsdagarna: http://www.mrdagarna.nu/index.php/sv/hem
Om en vecka så blir det Lunch Beat igen! Nu träffas vi i kongresshallens foaje under Mänskliga Rättighetsdagarna: http://www.mrdagarna.nu/index.php/sv/hem