SELLOUT? – konst vs. kommers
Reklamstudenterna på Yrkeshögskolan Göteborg, Nöjesguiden och Röhsska bjuder in till en sprakande kväll i motsatsernas tecken. Konst VS Kommers. Är det alltid fult att sälja ut?
Tisdagen 1/3 kl 17.30 på Röhsska. Paneldebatten börjar 18.30. Mat, dryck, mingel och hemliga gäster. Osa till sellout@reklamakademien.se
OBS – 150 platser, anmäl i tid!